مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 04:152019-12-11دانش

«اولین انجمن علمی اوتیسم در دانشگاه تبریز» آغاز به کار کرد


«اولین انجمن علمی اوتیسم در دانشگاه تبریز»، با کسب مجوز از مدیریت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آغاز به کار کرد.

- اولین انجمن علمی اوتیسم در دانشگاه تبریز آغاز به کار کرد ایسنا/آذربایجان شرقی اولین انجمن علمی اوتیسم در دانشگاه تبریز ، با کسب مجوز از مدیریت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آغاز به کار کرد.

دبیر انجمن علمی اوتیسم دانشگاه تبریز در گفت وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، با بیان اینکه این انجمن علمی در دانشکده علوم طبیعی استارت فعالیت های خود را زده است، افزود: این انجمن با هدف آگاه سازی قشر تحصیل کرده و استفاده از ظرفیت دانشجویان در راستای آگاهی دهی به جامعه تاسیس شده و از ظرفیت سایر تشکل ها نیز در این رابطه استفاده خواهیم کرد.

سنا محمدعلی زاده رامی در این رابطه افزود: احیای ظرفیت های پارک اوتیسم و فراهم سازی زمینه برای حضور و استفاده مبتلایان به اوتیسم از این پارک از دیگر برنامه های ما بوده و در این رابطه برنامه های متنوعی ارائه خواهیم کرد.

وی با بیان این که این انجمن هم اکنون با هفت عضو فعالیت های خود را آغاز می کند، گفت: به تدریج تعداد اعضای انجمن افزایش یافته و ظرفیت دانشجویان را به تدریج پای کار آورده و با اجرای برنامه هایی چون کارگاه های آموزشی، برپایی بازارچه های خیریه و نمایشگاه های خیریه در دانشگاه و کمپین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اولین انجمن علمی اوتیسم در دانشگاه تبریز» آغاز به کار کرد

«اولین انجمن علمی اوتیسم در دانشگاه تبریز» آغاز به کار کرد