مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 03:152019-12-10اقتصادي

جایگاه های سی ان جی بدون سوخت مانده اند؟


در پی سهمیه بندی بنزین تقاضا برای گازسوز کردن خودروها افزایش یافت و علی رغم این که نگرانی هایی مبنی بر کمبود سوخت در جایگاه ها وجود دارد، معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی صراحتا اعلام کرد باتوجه به این که جایگاه های سی ان جی به خط لوله وصل هستند، - امکان ندارد که جایگاهی بدون سوخت بماند.

حمید قاسمی ده چشمه در گفت وگو با ایسنا، با تاکید به این مساله که امکان دارد در جایگاه های بنزین به دلیل پر نبودن مخزن مشکل نبود سوخت به وجود آید، اظهار کرد: تمامی جایگاه های سی ان جی به خط لوله متصل هستند و امکان ندارد که در هیچ کدام از جایگاه ها حتی جایگاه های دو منظوره این اتفاق بیفتد، مگر این که برق جایگاه قطع شده باشد.

به گفته وی، کمتر از یک دهم درصد جایگاه هایی که داریم غیر فعال هستند که عمدتا به دلیل مسائل ملکی و وراثتی کل جایگاه تعطیل شده است اما جایگاهی که فعال باشد، قطعا سوخت کافی برای عرضه دارد.

معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان این که بیش از 40 میلیون مترمکعب پتانسیل تولید سی ان جی در کشور وجود دارد، اظهار کرد: این در حالی است که میزان مصرف تنها 22 میلیون متر مکعب است و حدود 50 درصد ظرفیت خالی در این حوزه وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه های سی ان جی بدون سوخت مانده اند؟

جایگاه های سی ان جی بدون سوخت مانده اند؟