مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 آذر 1398 ساعت 01:302019-12-10سياسي

برگزاری یک کنکور، چند؟ / ردیف بودجه هایی که به چشم مسئولان سازمان سنجش نمی آید


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محیا معصومی همه ساله در اواخر آذر و اوایل دی ماه، لایحه بودجه سال بعد تنظیم و ارائه می شود و رییس جمهور بودجه پیشنهادی تمامی وزارتخانه ها و سازمان های کشوری و لشگری را برای تصویب نهایی به مجلس تقدیم می کند این موضوع شاید .

- انتشار لایحه بودجه های پیشنهادی سال 99 ما را برآن داشت تا با نگاهی دقیق اعتبارات دولتی موردنیاز سازمان سنجش و برگزاری کنکور های سراسری را بررسی کنیم.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محیا معصومی همه ساله در اواخر آذر و اوایل دی ماه، لایحه بودجه سال بعد تنظیم و ارائه می شود و رییس جمهور بودجه پیشنهادی تمامی وزارتخانه ها و سازمان های کشوری و لشگری را برای تصویب نهایی به مجلس تقدیم می کند این موضوع شاید شبیه همان ضرب المثل ساده و همیشگی جوجه را آخر پاییز می شمرند باشد چرا که معمولا وزارتخانه ها و سازمان های مختلف با چرتکه اندازی و درنظر گرفتن تمام شرایط سخت اقتصادی کشور، هزینه های موردنیاز سال آینده شان را مطالبه می کنند.

طبیعی است که به دلیل تورم، گرانی و تحریم های ظالمانه علیه کشور مطالبات هر سال نسبت به سال قبل بیشتر می شود و از طرفی با توجه به آنکه معمولا بودجه ها گاهی دیر یا حتی کمتر از تصویب نهایی تخصیص پیدا می کند، سازمان ها و وزارتخانه های مختلف مبلغ پیشنهادی خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یک کنکور، چند؟ / ردیف بودجه هایی که به چشم مسئولان سازمان سنجش نمی آید

برگزاری یک کنکور، چند؟ / ردیف بودجه هایی که به چشم مسئولان سازمان سنجش نمی آید