مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 21:452019-12-10حوادث

پیدا شدن جسد جوان 30 ساله در ارتفاعات کاشمر


پس از گذشت 5 روز از گم شدن جوان 30 ساله، جسد این فرد در ارتفاعات شمالی کاشمر پیدا شد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس جمعیت هلال احمر کاشمر گفت: پس از گذشت 5 روز از گم شدن جوان 30 ساله، جسد این فرد در ارتفاعات شمالی کاشمر پیدا شد.

احمد رضاپور در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: این جوان روز جمعه به تنهایی و بدون اطلاع نزدیکان خود به ارتفاعات شمالی شهرستان عزیمت کرده بود که روز دوشنبه، مفقود شدن وی در ارتفاعات شمالی شهرستان به مرکز پاسخگویی اضطراری جمعیت هلال احمر اعلام گردید.

وی با بیان اینکه این فرد از طریق ردیابی تلفن همراه پیدا شد؛ ادامه داد: پس از مشخص شدن آخرین محدوده‎ای که تلفن فرد روشن بوده و با وی تماس گرفته شده با تلاش‎های صورت گرفته در دومین روز از عملیات جستجو و نجات توسط تیم‎های امداد و نجات کوهستان هلال احمر، نیروی انتظامی و خانواده وی ظهر روز سه شنبه جسد این جوان 30 ساله در ارتفاعات شمالی کاشمر پیدا شد.

رییس جمعیت هلال احمر کاشمر بیان کرد: از ابتدای امسال این نوزدهمین حادثه کوهستان در شهرستان کاشمر بوده که به نسبت سال گذشته سه برابر شده است.

وی به افرادی که قصد دارند به ارتفاعات و کوهستان بروند توصیه کرد؛ به هیچ عنوان تنها برای کوهنوردی و گردشگری به کوهستان عزیمت نکنند، قبل از رفتن ضمن اعلام مسیر مدنظر و زمان رفت و برگشت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیدا شدن جسد جوان 30 ساله در ارتفاعات کاشمر

پیدا شدن جسد جوان 30 ساله در ارتفاعات کاشمر