مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 18:202019-12-10اجتماعي

قطعی 3 روزه راه ارتباطی در «پران پرویز»/ تعطیلی کلاس درس 182 دانش آموز


قطعی 3 روزه راه ارتباطی اهالی روستای «پران پرویز» بر اثر بارندگی ها و تخریب پُل موقت، مدرسه این روستا را به تعطیلی کشانده و فروش محصولات کشاورزی را با مشکل مواجه کرده است.

- پلدختر- قطعی 3 روزه راه ارتباطی اهالی روستای پران پرویز بر اثر بارندگی ها و تخریب پُل موقت، مدرسه این روستا را به تعطیلی کشانده و فروش محصولات کشاورزی را با مشکل مواجه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تراژدی باران، سیل و قطع شدن راه ارتباطی روستاهای پلدختر تمام شدنی نیست.

راه های روستایی، پل ها و ابنیه ها در جریان سیل فروردین ماه 98 به طور کامل در این شهرستان تخریب شد و از بین رفت و احیا و بازسازی آن ها، زمان بر است.

از این رو مردم روستاهای آن سوی رودخانه کشکان و سایر رودخانه ها که برای ارتباط با شهر نیاز به پل دارند، شاید تا مدت ها خواه و ناخواه با مشکلات قطع شدن راه های ارتباطی موقت در فصل بارندگی دست و پنجه نرم کنند.

3 روز است راه روستا قطع شده و کسی به داد مردم نمی رسد یکی از اهالی روستای پران پرویز پلدختر در گفتگو با خبرنگار گفت: پل ارتباطی اهالی این روستا در جریان سیل فروردین ماه سال جاری به طورکامل تخریب شد و با بارش نخستین باران پس از سیل، پل موقت که با استفاده از ماسه برای عبور و مرور اهالی و راه ارتباطی احداث شده بود، تخریب شد و چند روز است اهالی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی 3 روزه راه ارتباطی در «پران پرویز»/ تعطیلی کلاس درس 182 دانش آموز

قطعی 3 روزه راه ارتباطی در «پران پرویز»/ تعطیلی کلاس درس 182 دانش آموز