مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 16:552019-12-10سياسي

تشییع پیکر استاد دانشگاه شهید بهشتی


دانشگاه شهید بهشتی ضمن تسلیت درگذشت دکتر محمدرضا مشکانی، استاد فقید دانشکده علوم ریاضی این دانشگاه از برگزاری مراسم تشییع او در روز چهارشنبه، - 20 آذر خبر داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیکر دکتر مشکانی، ساعت 8:30 صبح از مقابل دانشکده علوم ریاضی این دانشگاه تشییع می شود.

دکتر مشکانی، استاد بازنشسته گروه آمار دانشکده علوم ریاضی منشاء خدمات علمی و اجرایی بسیار بوده است؛ او در تأسیس رشته های کارشناسی ارشد آمار اقتصادی- اجتماعی و آماربیمه (بیمه سنجی) در دانشگاه شهید بهشتی نقش اصلی را داشت و از این طریق فارغ التحصیلان بسیاری جذب صنعت بیمه شدند.

دکتر مشکانی سالیان متمادی به عنوان مدیر گروه آمار، معاون پژوهشی دانشکده علوم، و مدیر خدمات پژوهشی دانشگاه در خدمت دانشگاه بود اما شاید بزرگترین خدمت او به جامعه علمی کشور، نقش وی در به ثمر رساندن ایده تأسیس انجمن آمار ایران بود که در این راه پس از تدوین اساس نامه و تشکیل اولین مجمع آماردانان، ریاست هیئت مؤسس انجمن را به عهده گرفتند و به دلیل این خدمات به عنوان اولین رییس انجمن آمار برگزیده شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی، مراسم بزرگداشت آن استاد فقید، پنجشنبه 21 آذر از ساعت 15/30تا 17 در مسجد جامع شهرک غرب واقع در شهرک غرب، میدان صنعت، بلوار فرحزادی نبش خیابان حسن سیف منعقد خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع پیکر استاد دانشگاه شهید بهشتی

تشییع پیکر استاد دانشگاه شهید بهشتی