مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 15:502019-12-10اجتماعي

تشدید برخورد با خودروهای بدون معاینه فنی در اصفهان


طرح تشدید برخورد با خودروهای بدون معاینه فنی و آلاینده از امروز در اصفهان اجرا شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان؛ رییس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان گفت: در طرح تشدید برخورد با وسایل نقلیه فاقد برگه معاینه فنی، دوربین های نظارتی در محدوده طرح زوج و فرد، خودروهای بدون معاینه فنی اعمال را قانون می کنند .

سرهنگ محمدرضا محمدی با بیان اینکه برخورد با اینگونه خودروها در ماه اخیر، 17 درصد افزایش داشته افزود: دوربین ها در محدوده طرح زوج و فرد اصفهان در ماه اخیر بیش از 7 هزار خودروی بدون معاینه فنی را ثبت کرده است.

وی با بیان اینکه برخورد با خودروهای دودزا و بدون برگه معاینه فنی در روزهای آلوده پاییز نیز تشدید شد افزود: خودروهای سبک و سنگین دودزا و فاقد برگه معاینه فنی، اعمال قانون و فک پلاک شده و برای رفع مشکل فنی به تعمیرگاه ارجاع داده می شود.

سرهنگ محمدی گفت: علاوه بر دوربین های کنترلی، پلیس راهور در معابر و ورودی های طرح زوج و فرد نیز مستقر می شوند و اقدام به کنترل و برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی اقدام خواهند کرد.

میانگین شاخص کیفی هوای اصفهان از اول تا یازدهم آذر در وضعیت ناسالم قرار داشت و آلودگی هوا و انباشت آلاینده ها باعث تعطیلی واحدهای آموزشی در روزهای پنجم، ششم و نهم آذر شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید برخورد با خودروهای بدون معاینه فنی در اصفهان

تشدید برخورد با خودروهای بدون معاینه فنی در اصفهان