مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 15:202019-12-10اقتصادي

هدف گذاری برای احداث یک بازار میوه و تره بار در هر محله تهران


معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: همه محله های تهران باید بازار میوه و تره بار داشته باشند و از این رو، احداث یک بازار میوه و تره بار در هر محله تهران را هدف گذاری کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجتبی یزدانی در سخنان خود در جمع مدیران روابط عمومی شهرداری تهران افزود: شرایط اقتصادی جامعه از دیگر دلایل افزایش اقبال عمومی نسبت به میادین میوه و تره بار است، چنانچه به عنوان نمونه، قیمت پرتقال که در میادین میوه و تره بار بین 3 تا 4 هزار تومان است، در فروشگاه های شمال شهر 10 تا 12 هزار تومان و در فروشگاه های جنوب شهر 5 تا 7 هزار تومان به فروش می رسد.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر میوه و تره بار، در بحث گوشت قرمز، مرغ و آبزیان نیز از شرایط خوبی در میادین میوه و تره بار برخوردار هستیم، اظهار کرد: مردم با مراجعه به این مراکز، می توانند مایحتاج روزانه و هفتگی خود را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب تهیه کنند.

یزدانی با بیان اینکه در حال حاضر 246 میدان و بازار میوه و تره بار داریم و تا پایان سال 10 بازار جدید نیز احداث می شود، تصریح کرد: با اولویت محله هایی که فاقد بازار هستند، احداث 22 بازار برای سال آینده و 15 بازار برای سال 1400 را در دستور کار داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری برای احداث یک بازار میوه و تره بار در هر محله تهران

هدف گذاری برای احداث یک بازار میوه و تره بار در هر محله تهران