مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 13:162019-12-10دانش

تلاش نخبگان دانشگاهی روزنه های امید را در کشور ایجاد می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عظیم ابراهیم پور، دبیر قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در آیین اولین یادواره شهدا که عصر دیروز در دانشگاه فنی و حرفه ای بیرجند برگزار شد، - دبیر قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه گفت: تلاش نخبگان می تواند روزنه های امید را در کشور ایجاد کند و باید تلاش کنیم که از جریان نخبگانی و دانشجویی جا نمانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عظیم ابراهیم پور، دبیر قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در آیین اولین یادواره شهدا که عصر دیروز در دانشگاه فنی و حرفه ای بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: جریان نخبگانی دانشجویی با شعار های انقلابی وجه اشتراک زیادی دارد و تفکر انقلاب اسلامی در دنیا رواج بسیار پیدا کرده است.

ابراهیم پور با اشاره به شاخصه انقلای بودن از نظر رهبر انقلاب، گفت: در آستانه انتخابات مجلس باید دید که چه کسی انقلابی است و از دید رهبر شخص انقلابی طرفدار مردم محروم و دردمند بوده نه انقلابی کسانی که طرفدار حقوق های نجومی و سرمایه داری هستند.

دبیر قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه افزود: خارج از لیست اصولگرا و اصلاح طلب الان وقت اتحاد است و هر چه تفکر انقلابی داریم باید برای حفظ نظام به کار گیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش نخبگان دانشگاهی روزنه های امید را در کشور ایجاد می کند

تلاش نخبگان دانشگاهی روزنه های امید را در کشور ایجاد می کند