مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 12:402019-12-10دانش

مبادله تفاهمنامه بین اتاق بازرگانی و دانشگاه آزاد فارس


طی آیینی با حضور روسای اتاق بازرگانی و دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، تفاهمنامه همکاری علمی، پژوهشی و آموزشی امضاء و مبادله شد.

- ایسنا/فارس طی آیینی با حضور روسای اتاق بازرگانی و دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، تفاهمنامه همکاری علمی، پژوهشی و آموزشی امضاء و مبادله شد.

سه شنبه 19 آذر و در آیینی با حضور رازقی رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان فارس، روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی کشور و پیشقدم رییس دانشگاه آزاد استان فارس تفاهم نامه همکاری های علمی، پژوهشی و آموزشی مابین دانشگاه آزاد اسلامی و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس مبادله شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان فارس در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت اقتصاد و دانشگاه در کشور، گفت: دو بخش دانشگاه و صنعت در طول سالها ارتباط کارآمد و پویایی نداشتند به همین دلیل اقتصاد کشور ضررهایی را متحمل شده است.

جمال رازقی افزود: حرکت اصولی، علمی و کارشناسی در حوزه اقتصاد در کشور می تواند گره گشای بسیار از امور بوده و مهمترین خروجی آن رفع موانع کسب و کار و رونق تولید و صادرات در کشور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبادله تفاهمنامه بین اتاق بازرگانی و دانشگاه آزاد فارس

مبادله تفاهمنامه بین اتاق بازرگانی و دانشگاه آزاد فارس