مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 12:102019-12-10سياسي

ایران به بیانیه مداخله جویانه جانشین موگرینی واکنش نشان داد


ایران به بیانیه مداخله جویانه جانشین موگرینی واکنش نشان داد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اظهار تاسف از بیانیه نماینده جدید اتحادیه اروپا در امور خارجی و سیاست امنیتی، این بیانیه را ناشی از اطلاعات نادرست و جهت دار خواند و افزود: جمهوری اسلامی ایران هر گونه استفاده ابزاری و سیاسی از حقوق بشر علیه کشورهای مستقل را مردود می داند.

  موسوی تصریح کرد: رعایت حقوق مردم برای جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نظام مردمسالار  یک اصل و از الزامات امنیت ملی است و عملکرد جمهوری اسلامی ایران طی چهار دهه گذشته نیز به خوبی نشانگر جدیت کشورمان در جهت ارتقاء حقوق بشر و حفظ حقوق مردم بوده است.

اعتراضات مردمی و برگزاری تجمعات از جمله حقوق شناخته شده مردم در جمهوری اسلامی است؛ اما سوءاستفاده از این حق برای غارتگری و حمله به مردم و اماکن عمومی قابل تحمل نیست، همانطور که در خود اروپا هم تحمل نمی شود و شاهد مثال عینی آن برخورد پلیس با تظاهرکنندگان در پاریس است که تاکنون با تلفات و زخمی ها و بازداشتی های بسیاری همراه بوده است.

  وی با اشاره به عزم جمهوری اسلامی ایران برای بررسی ابعاد مختلف حوادث اخیر در کشور و با ابراز تاسف از آسیب دیدن برخی تظاهرکنندگان هم گفت: قطعا نس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران به بیانیه مداخله جویانه جانشین موگرینی واکنش نشان داد

ایران به بیانیه مداخله جویانه جانشین موگرینی واکنش نشان داد