مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 آذر 1398 ساعت 10:262019-12-10بين الملل

هوآوی برای رسیدن به جایگاه بزرگترین تولیدکننده گوشی های هوشمند نیازی به گوگل ندارد


مدیر عامل هوآوی در روزهای گذشته اعلام کرد که هوآوی همچنان می تواند به جایگاه بزرگ ترین شرکت تولیدکننده گوشی های هوشمند دست پیدا کند، حتی اگر به نرم افزارها و خدمات رسمی گوگل دسترسی نداشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابراعلام هوآوی، رن ژنگفی در مصاحبه خود با CNN Business در پاسخ به این سوال که آیا هوآوی بدون پشتیبانی رسمی گوگل، همچنان می تواند به بزرگ ترین شرکت تولیدکننده گوشی در جهان تبدیل شود، گفت: فکر نمی کنم این موضوع مشکلی برای ما ایجاد کند، فقط به زمان بیشتر برای رسیدن به اهداف مان نیاز خواهیم داشت.

پس از اعمال تحریم های تجاری آمریکا در ماه مه سال جاری میلادی، شرکت گوگل تصمیم گرفت تا ارائه خدمات و ثبت لایسنس رسمی برای محصولات جدید شرکت هوآوی را متوقف کند، در همین راستا گوشی های جدید این شرکت مانند پرچم داران خانواده Huawei Mate 30 بدون برنامه های گوگل عرضه شدند.

گوگل خدمات و برنامه های خود را در قالب سرویسی با نام (Google Mobile Services (GMS عرضه می کند که شرکت ها برای نصب آن روی دستگاه های خود باید از این شرکت تأییدیه دریافت کنند.

تحریم های تجاری آمریکا، هوآوی را از دریافت این تأییدیه منع کرده است؛ به همین دلیل هوآوی برای گوشی های جدید خود از سرویس اختصاصی (Huawei Mobile Services (HMS استفاده می کند و در تلاش است تا خدمات و برنامه های گوگل را با نمونه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوآوی برای رسیدن به جایگاه بزرگترین تولیدکننده گوشی های هوشمند نیازی به گوگل ندارد

هوآوی برای رسیدن به جایگاه بزرگترین تولیدکننده گوشی های هوشمند نیازی به گوگل ندارد