مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 20:502019-12-09بين الملل

ایندیپندنت: امارات خواهان کاهش تنش با ایران است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به دنبال تبادل زندانی بین ایران و آمریکا در روزهای گذشته، یک نشریه انگلیسی روز دوشنبه به نقل از یک دیپلمات غربی از نقش کشورهای امارات عربی متحده و عمان در راستای تنش زدایی بین ایران و آمریکا در روزها و هفته های گذشته خبر داد.

- یک روزنامه انگلیسی به نقل از یک دیپلمات غربی نوشت که با پادرمیانی برخی کشور های عرب منطقه علائمی از کاهش تنش بین ایران و آمریکا ملاحظه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، به دنبال تبادل زندانی بین ایران و آمریکا در روزهای گذشته، یک نشریه انگلیسی روز دوشنبه به نقل از یک دیپلمات غربی از نقش کشورهای امارات عربی متحده و عمان در راستای تنش زدایی بین ایران و آمریکا در روزها و هفته های گذشته خبر داد.

روزنامه ایندیپندنت به نقل از یک دیپلمات غربی که نامی از او برده نشده، نوشت: بیان این موضوع (تنش زدایی بین ایران و آمریکا) با توجه به این که آمریکایی ها هیچ مطلبی را با ما در میان نمی گذارند، دشوار است، اما واضح است که انگیزه ای برای آرام کردن اوضاع وجود دارد.

این دیپلمات غربی در ادامه گفت، تغییر رویکرد امارات در قبال ایران در ایران در ماه های اخیر، به طور قابل توجهی میل کاخ سفید برای رویارویی با ایران را کاهش داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایندیپندنت: امارات خواهان کاهش تنش با ایران است

ایندیپندنت: امارات خواهان کاهش تنش با ایران است