مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 20:152019-12-09اقتصادي

اختصاص 35 میلیارد تومان وام برای سرمایه در گردش «هپکو»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سیدعلی آقازاده در ارتباط زنده با بخش خبری 20 شبکه آفتاب استان مرکزی، جزییات نشست بررسی سه صنعت بزرگ استان با حضور معاون اول رییس جمهور را تشریح کرد.

وی تصریح کرد: امروز جلسه رفع مشکلات صنایع هپکو آذرآب و واگن پارس با حضور وزرای صنعت، راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیران عامل دو بانک ملی و تجارت، رییس سازمان خصوصی سازی، رییس سازمان بورس، مدیر عامل مپنا و رییس سازمان راهداری در دفتر آقای جهانگیری برگزار شد.

استاندار مرکزی ادامه داد: در این نشست مقرر شد 35 میلیارد تومان وام برای سرمایه در گردش به شرکت هپکو اختصاص یابد و 40 میلیارد تومان هم از خزانه دولت برای مطالبات بازنشستگان هپکو اختصاص یابد.

آقازاده گفت: در دو هفته آینده سازمان خصوصی سازی هپکو را به وزارت صنعت تحویل می دهد تا به دو شرکت تحویل داده و با کار کارشناسی مالک این شرکت تعیین  شود.

وی بیان داشت: وزیر راه قول داد 300 دستگاه تجهیزات تولیدی هپکو برای سازمان راهداری را خریداری کند و در استان مرکزی هم دهیاری ها قرارداد خرید 30 تا 40 بیل تولیدی هپکو را تعهد کردند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از استانداری مرکزی، اسحاق جهانگیری در این جلسه از شرکت های هپکو، واگن پارس و آذرآب به عنوان سه کارخانه مهم صنعتی کشور یاد کرده و گفت: در دوره ای که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 35 میلیارد تومان وام برای سرمایه در گردش «هپکو»

اختصاص 35 میلیارد تومان وام برای سرمایه در گردش «هپکو»