مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 19:102019-12-09سياسي

دستور ارتقای ارزش مدارک مهارتی به سازمان استخدامی ابلاغ شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به دنبال مکاتبه محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با رییس جمهور در خصوص پیش بینی جایگاهی برای گواهینامه مهارتی و صلاحیت شغلی در نظام استخدامی کشور به منظور .

- رییس جمهور ضمن ابلاغ دستور استانداردسازی آموزش های مهارتی به سازمان استخدامی، در پی نوشت دستور خود تاکید کرد:در برخی مشاغل، گواهینامه مهارت باید ارزش بالاتری نسبت به مدارک آموزشی داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به دنبال مکاتبه محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با رییس جمهور در خصوص پیش بینی جایگاهی برای گواهینامه مهارتی و صلاحیت شغلی در نظام استخدامی کشور به منظور تحقق مهارت گرایی به جای مدرک گرایی و در نتیجه افزایش کیفیت تولیدات و خدمات و کاهش نرخ بیکاری در کشور، دستور رییس جمهور با موضوع استانداردسازی و ارتقای آموزش های مهارتی به سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ شد.

در نامه شریعتمداری به رییس جمهوری آمده است: در نظام استخدامی کشور جایگاهی برای گواهینامه های مهارتی و صلاحیت شغلی پیش بینی نشده و همواره مبنای در نظر گرفته شده در حقوق و دستمزد مستخدمین در بخش های دولتی و خصوصی، مدارک صادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور ارتقای ارزش مدارک مهارتی به سازمان استخدامی ابلاغ شد

دستور ارتقای ارزش مدارک مهارتی به سازمان استخدامی ابلاغ شد