مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 18:052019-12-09اجتماعي

آخرین روند اسکان موقت و بازسازی خانه های مناطق زلزله زده


مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی گفت : با وضعیت آب و هوایی موجود، پیوند بین اسکان دائم و اسکان موقت را برقرار کرده ایم و اگر شرایط آب و هوایی اجازه دهد، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی گفت : با وضعیت آب و هوایی موجود، پیوند بین اسکان دائم و اسکان موقت را برقرار کرده ایم و اگر شرایط آب و هوایی اجازه دهد، روند اسکان دائم سریع تر می شود.

حافظ باباپور در حاشیه بازدید از روستای زلزله زده ورنکش شهرستان میانه در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه زلزله ماه گذشته موجب تخریب 100 درصدی 3000 خانه در روستاهای شهرستان های میانه و سراب شد، اظهار کرد: 1500 واحد مسکونی نیاز به تعمیر داشته و نزدیک به 2000 واحد دامی نیز بر اثر وقوع این زمین لرزه آسیب دیده اند.

وی در ادامه با اشاره به راه های کمک به زلزله زدگان برای اسکان موقت توسط بنیاد مسکن گفت: نزدیک به 300 نفر از ما درخواست اتاقک های 12 متری و کانکس کرده بودند که خوشبختانه همگی را کامل کرده و به مردم تحویل داده ایم.

وی بیان کرد: نزدیک به 2700 نفر نیز اجاره بهای بلاعوض 10 میلیون تومانی درخواست داده بودند که مرحله اول آن پرداخت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، باباپور با بیان اینکه پرداخت مرحله دوم وام بلاعوض به عنوان اجاره بها برای تامین اسکان موقت زلزله زدگان، مشروط بر تحویل چادر و اعلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین روند اسکان موقت و بازسازی خانه های مناطق زلزله زده

آخرین روند اسکان موقت و بازسازی خانه های مناطق زلزله زده