مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 17:352019-12-09سياسي

47 نفر از حوزه گلپایگان و خوانسار داوطلب نمایندگی مجلس شدند


در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه گلپایگان و خوانسار 47 نفر ثبت نام قطعی کردند ضمن اینکه کد رهگیری یک کاندیدا هنوز در سایت مربوطه به ثبت نرسیده است.

- ایسنا/اصفهان فرماندار گلپایگان گفت: در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه گلپایگان و خوانسار 47 نفر ثبت نام قطعی کردند ضمن اینکه کد رهگیری یک کاندیدا هنوز در سایت مربوطه به ثبت نرسیده است.

حسین یارمحمدیان عصر امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه جاری در سراسر کشور با شعار گام دوم انقلاب اسلامی، قانون مداری، بی طرفی و انسجام ملی برگزار می شود.

وی ادامه داد: بررسی صلاحیت های داوطلبان از طریق مراجع چهارگانه (وزارت اطلاعات، دادستانی کل کشور، ثبت احوال، نیروی انتظامی و پلیس بین الملل) در وزارت کشور از 10 تا 21 آذرماه انجام می شود.

در تاریخ 27 آذرماه به رد صلاحیت شدگان توسط فرمانداری ابلاغ لازم انجام می شود و آنها می توانند از تاریخ 28 آذر تا یکم دی ماه به رد صلاحیت خود اعتراض کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار گلپایگان گفت: در تاریخ 22 بهمن اسامی قطعی نامزدها منتشر می شود.

کاندیداها به مدت هفت روز، از 24 بهمن تا 30 بهمن می توانند تبلیغات خود را انجام دهند و نهایتاً در دوم اسفندماه مردم به پای صندوق ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

47 نفر از حوزه گلپایگان و خوانسار داوطلب نمایندگی مجلس شدند

47 نفر از حوزه گلپایگان و خوانسار داوطلب نمایندگی مجلس شدند