مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 16:502019-12-09اقتصادي

صادرات 2 میلیون دلاری محصولات دانش بنیان گلستان


رییس پارک علم و فناوری گلستان بابیان اینکه صادرات، اولویت فعالیت شرکت های دانش بنیان استان است، گفت: سال گذشته 2 میلیون دلار محصولات و نرم افزار تولیدی توسط این شرکت ها صادر شد.

- ایسنا/گلستان رییس پارک علم و فناوری گلستان بابیان اینکه صادرات، اولویت فعالیت شرکت های دانش بنیان استان است، گفت: سال گذشته 2 میلیون دلار محصولات و نرم افزار تولیدی توسط این شرکت ها صادر شد.

مهدی غفاری در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: در سفر دکتر ستاری به استان، 8 میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد دو کارخانه نوآوری در گرگان و گنبدکاووس در نظر گرفته شده بود.

وی افزود: تفاهم نامه ای با شورای شهر گرگان برای تأمین محل ایجاد کارخانه نوآوری امضاء شده و نقشه اولیه آن در حال تهیه است تا فاز اجرایی شود.

در گنبدکاووس هنوز تعاون روستایی و جهادکشاورزی زمینی که برای ایجاد کارخانه نوآوری قول داده شده بود، به پارک علم و فناوری واگذار نشده است.

رییس پارک علم و فناوری گلستان در ادامه با اشاره به راه اندازی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری، تصریح کرد: در حاشیه این نمایشگاه از دستاوردهای پژوهشی یک سال گذشته پارک علم و فناوری استان گلستان رونمایی شد و شگفتی مسئولان بازدیدکننده از این نمایشگاه را به دنبال داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 2 میلیون دلاری محصولات دانش بنیان گلستان

صادرات 2 میلیون دلاری محصولات دانش بنیان گلستان