مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 16:502019-12-09اقتصادي

جزییات اجرای طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در خوزستان


رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان با اشاره به شناسایی 469 نفر در سطح استان برای شرکت در طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار گفت: این طرح یک طرح یکساله است و امید می رود به اشتغال پایدار بانوان سرپرست خانوار منجر شود.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان با اشاره به شناسایی 469 نفر در سطح استان برای شرکت در طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار گفت: این طرح یک طرح یکساله است و امید می رود به اشتغال پایدار بانوان سرپرست خانوار منجر شود.

سید علیرضا علوی در جلسه شورای برنامه ریزی خوزستان که امروز (18 آذرماه) با حضور معاون رییس جمهور در امور بانوان و خانواده در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: جهاددانشگاهی به عنوان مجری طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در سطح کشور شناخته شده است.

وی با اشاره به اهداف اجرای این طرح، افزود: در این طرح مستقیما زنان سرپرست خانوار به بازار وصل می شوند و به شغل پایدار دست می یابند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان با اشاره به اجرای طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در پنج گام، گفت: گام نخست این طرح، شکل گیری ساختار آن در خوزستان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اجرای طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در خوزستان

جزییات اجرای طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در خوزستان