مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 16:452019-12-09اقتصادي

پیش پرداخت طرح ملی متناسب با شرایط جامعه هدف است


وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه آنچه در شهرهای مختلف به عنوان پیش پرداخت ثبت نام در طرح ملی مسکن تعیین شده، حداقلی است، گفت: فردی که به دنبال خرید مسکن است باید پول داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، درباره طرح ملی مسکن، گفت: طرح ملی مسکن به صورت واقعی و تقاضا محور پیش می رود و میزان عرضه و تقاضا در حدود 70 درصد شهرهایی که در این طرح شرکت کردند، منطبق است بنابراین وزارت راه و شهرسازی باید برای حدود 30درصد باقی مانده پروژه پیش بینی کرده و فراخوان دهد.

وی با بیان اینکه طرح ملی مسکن با توجه به نیاز افراد واجد شرایط پیش بینی می شود، افزود: اجرای طرح ملی مسکن در کلان شهرها با معضل روبه رو است زیرا زمین گران است و از سوی دیگر زمین دولتی وجود ندارد بنابراین نمی توان برای جامعه هدف، قشر متوسط به پایین مسکن ساخت.

به منظور حل این مشکل در شهرهای جدید و شهرک های اطراف پیش بینی های لازم انجام می گیرد.

عضو کابینه دوازدهم طرح ملی مسکن را نهضت دانست و اظهار کرد: طرح ملی مسکن ادامه دار خواهد بود تا جایی که به تولید مسکن مناسب تبدیل شود.

وزیر راه و شهرسازی درباره برخی اعتراضات مبنی بر زیاد بودن میزان پیش پرداخت ثبت نام در طرح ملی مسکن، اضافه کرد: فردی که به دنبال خرید مسکن است باید پول داشته باشد و آنچه در شهرهای مختلف به عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش پرداخت طرح ملی متناسب با شرایط جامعه هدف است

پیش پرداخت طرح ملی متناسب با شرایط جامعه هدف است