مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 16:252019-12-09بين الملل

یک پنجم اسراییلی ها گرسنه اند


تحقیقات نشان می دهد یک میلیون کودک در فقر شدید بسرمی برند و این روند در حال گسترش است - , روزنامه صهیونیستی تایمز آو نوشت : بررسی های انجام شده نشان می دهد حدود یک پنجم اسراییلی ها در فقر و گرسنگی زندگی می کنند.

در این گزارش آمده است: مطالعات انجام شده از سوی سازمان امدادرسان لاتت Latet نشان می دهد حدود دو میلیون و 300 هزار شهروند اسراییلی فقیر هستند.

بر اساس این بررسی، یک میلیون تن از این افرادِ فقیر را کودکان تشکیل می دهند.

گزارش سالانه سازمان لاتت نشان می دهد حدود یک پنجم اسراییلی ها (18/5 درصد یا بیش از یک میلیون و 600 هزار نفر از جمعیت اسراییل) از ناامنی غذایی رنج می برند که این رقم در مقایسه با سال گذشته با افزایش دو درصدی همراه شده است.

از میان افرادی که از این سازمان کمک های غذایی و رفاهی دریافت می کنند، 29/4 درصدی به سبب ناتوانی در خرید اقلام غذایی دچار کاهش وزن شده اند و این در حالی است که 12 درصد اعلام کرده اند در زباله دان ها در پی یافتن چیزی برای خوردن هستند (که تعداد این افراد در مقایسه با سال گذشته 9 درصد افزایش یافته است.

)حدود 27/9 درصدی از افرادی که از این سازمان کمک های غذایی دریافت می کنند اعلام کرده اند کودکانشان همیشه یا اغلب بدون ناهار به مدرسه می روند که این رقم در مقایسه با سال 2018 از افزایش 16 درصدی حکایت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک پنجم اسراییلی ها گرسنه اند

یک پنجم اسراییلی ها گرسنه اند