مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 14:252019-12-09دانش

دانشگاه تهران میزبان اولین رویداد فناوری های حوزه علوم روان شناختی


اولین رویداد بزرگ فناوری های حوزه علوم روان شناختی و کارآفرینی سایتک، در دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر الهه حجازی، رییس اولین رویداد بزرگ کارآفرینی حوزه علوم روان شناختی، ضمن اعلام این خبر گفت: این رویداد در تاریخ 27 و 28 آذر 1398 در دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

امروزه تلفیق حوزه فناوری و علوم روان شناختی توانسته است با ثمربخشی در هر دو حوزه، زمینه مناسب برای اشتغال، کارآفرینی و تولید را فراهم آورد.

وی افزود: استفاده از این بستر از ضروریات امروز جامعه علمی و اقتصادی کشور است.

لذا دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران به عنوان یکی از قطب های علوم روان شناختی کشور در نظر دارد تا با استفاده از ظرفیت فناوری اطلاعات، زمینه توسعه هر چه بیشتر و بهتر علم و فناوری را فراهم کند.

دکتر حجازی خاطر نشان کرد: این رویداد با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دانشگاه تهران، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، سازمان سنجش آموزش کشور، سازمان نظام روان شناسی جمهوری اسلامی ایران، سازمان نظام روان پزشکی جمهوری اسلامی ایران، مرکز توسعه فناوری های علوم شناختی، مرکز ملی پرورش استعداد درخشان و دانش پژوهان جوان و شتاب دهنده ابر زندگی در دانشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه تهران میزبان اولین رویداد فناوری های حوزه علوم روان شناختی

دانشگاه تهران میزبان اولین رویداد فناوری های حوزه علوم روان شناختی