مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 13:402019-12-09سياسي

9 هزار میلیارد تومان بودجه آب و برق سال آینده


مجموع اعتبارات آب و برق در بودجه سال 99 بیش از 9 هزار میلیارد تومان برآورد شده است.

- ؛ وزیر نیرو در حاشیه کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: مجموع اعتبارات آب و برق در بودجه سال 99 بیش از 9 هزار میلیارد تومان برآورد شده است.

رضا اردکانیان افزود: ما در آغاز فصل بررسی لایحه بودجه سال 99 در مجلس هستیم و وزارت نیرو با همه کمیسیون ها به ویژه سه کمیسیون کشاورزی و آب، انرژی و عمران ارتباط مستقیم و کاری دارد و هر سال در چنین ایامی اعضای کمیسیون وقتی را در نظر می گیرند که دستگاه های اجرایی جزییات کار های خود را در خصوص بودجه ارائه دهند.

وی ادامه داد: همه دستگاه ها از جمله وزارت نیرو موظف است که چارچوب لایحه تدوینی دولت را ارائه کرده و بحث ها در چارچوب همان لایحه ادامه پیدا کند.

وزیر نیرو با بیان این که آب و برق باوجود نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری که در همه عرصه ها به عنوان صنعت زیرساختی دارد، گفت: این صنعت به لحاظ بودجه ای بیشترین اتکا را به منابع داخلی داشته و برای فروش محصولات خود به مصرف کننده داخلی و اجرای طرح و وصول درآمد نیز از بودجه عمومی دولت هم بهره مند می شود.

آقای اردکانیان افزود: در بخش آب به ویژه در سال 98 و در بودجه عمومی سقف بیشتری در نظر گرفته شده بود و ما امیدواریم تا بسیاری از طرح های باقی مانده را تا پایان امسال و سال آینده به اتمام برس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 هزار میلیارد تومان بودجه آب و برق سال آینده

9 هزار میلیارد تومان بودجه آب و برق سال آینده