مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 13:302019-12-09اقتصادي

افزایش تسهیلات صندوق حمایت از صنایع پیشرفته


مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته از افزایش سقف تسهیلات این صندوق تا 5 میلیارد تومان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ؛ رضا نقی ‎پور در نشست خبری امروز در وزارت صمت با اشاره به اینکه این تسهیلات هم اکنون تا سقف 3 میلیارد تومان است، گفت: از ماه آینده رقم 5 میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون، 1733 طرح از صندوق حمایت از صنایع پیشرفته تسهیلات دریافت کرده است، گفت: در سال 97 بیش از 13 هزار فرصت شغلی از طریق خدمات این صندوق ایجاد شده است.

مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با اشاره به اینکه صنایع نوپا و کوچک با اولویت صنایع دانش بنیان از خدمات این صندوق بهره مند می شوند ادامه داد: از ابتدای سال 98 تاکنون 103 فقره ضمانت نامه به ارزش 680 میلیارد ریال صادر و 44 فقره نیز تسهیلات به ارزش 400 میلیارد ریال ارائه شده است که تعداد صدور ضمانت نامه 98 درصد رشد و اختصاص تسهیلات نیز 17 درصد رشد داشته است.

نقی ‎پور با اشاره به این که میزان اختصاص تسهیلات تا پایان سال به 900 میلیارد ریال افزایش خواهد یافت گفت: ضمانت نامه ها در نیم روز صادر و تسهیلات نیز 45 روزه پرداخت می شود.

وی سود تسهیلات را 9 تا 10 درصد دانست و ادامه داد: به منظور تشویق برخی شرکت ها کاهش یک درصدی سود تسهیلات در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تسهیلات صندوق حمایت از صنایع پیشرفته

افزایش تسهیلات صندوق حمایت از صنایع پیشرفته