مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 13:162019-12-09سياسي

شهدا و خانواده معظم آنان الگوی استقامت و ایستادگی


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: شهدا  و خانواده معظم آنان الگوی استقامت و ایستادگی در برابر دشمنان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری در مراسم یادواره سرداران و شهیدان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و شهدای گمنام با بیان اینکه استقامت یکی از راه های مهم پیروزی در مقابل دشمنان است افزود: راه پیروزی بر مشکلات و تهاجمات عدیده داخلی و خارجی، اعتماد به خداوند و استقامت در برابر ترفند های دشمنان است.

وی، رزمندگان اسلام را الگوی استقامت و اقتدار در برابر دشمنان دانست و تاکید کرد: رزمندگان سپاه پاسداران در همه عرصه ها اقتدار نظام اسلامی ایران را به منصه ظهور رسانده اند که مایه افتخار و صلابت ملت ایران است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه شهدا تاج کرامت، ایثار و مقاومت را از خداوند متعال دریافت کرده اند افزود: وظیفه همه آحاد جامعه و هر انسان پاک پاخته این است که در مجلس ذکر یاد شهدا توفیق حضور داشته باشد و با عمل به سیره شهدا راه سعادت را بپیماید.

حجت الاسلام امیدعلی سلیمانی نژاد با تاکید بر توجه به وصیت نامه شهدا خاطرنشان کرد: تفکر در وصیت نامه شهدا و عمل به آن ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا و خانواده معظم آنان الگوی استقامت و ایستادگی

شهدا و خانواده معظم آنان الگوی استقامت و ایستادگی