مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 13:102019-12-09ورزشي

تکرار عجیب اشتباه داوری علیه حریفان سپاهان/ حیدری هم محروم می شود؟


اتفاقات بازی سپاهان و شهر خودرو یک بار دیگر نشان داد که داوران اعتقادی به خطای هند پنالتی به سود حریفان تیم سپاهان ندارند! - اتفاقات بازی سپاهان و شهر خودرو یک بار دیگر نشان داد که داوران اعتقادی به خطای هند پنالتی به سود حریفان تیم سپاهان ندارند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هنوز اتفاقات بازی استقلال و سپاهان و اشتباه عجیب محمدحسین زاهدی فر داور آن مسابقه فراموش نشده است که این بار همان اشتباه از سوی یک داور دیگر در بازی سپاهان با شهر خودرو تکرار شد.

در بازی استقلال و سپاهان، زاهدی فر برخورد واضح توپ با دست کی روش استنلی مهاجم سپاهان را ندید و رای به ادامه بازی داد؛ تصمیمی که در نهایت از سوی تمام کارشناسان داوری اشتباه تشخیص داده شد و کمیته داوران هم زاهدی فر را چند هفته از قضاوت محروم کرد.

به فاصله دو هفته از آن مسابقه، این بار بیژن حیدری اشتباهات زاهدی فر را به شکل عجیبی در بازی سپاهان با شهر خودرو تکرار کرد.

زمانی که بازی دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان در جریان بود، توپ به شکل واضحی در محوطه جریمه سپاهان به دست امید نورافکن هافبک این تیم خورد ولی داور این صحنه را پنالتی تشخیص نداد و بازی ادامه یافت.

بعد از آنکه بازی به نتیجه تساوی یک - یک رسید و در وقت های تلف شده، یکبار دیگر توپ ارسالی بازیکنان شهر خودرو در محوطه جری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار عجیب اشتباه داوری علیه حریفان سپاهان/ حیدری هم محروم می شود؟

تکرار عجیب اشتباه داوری علیه حریفان سپاهان/ حیدری هم محروم می شود؟