مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 12:452019-12-09سياسي

فعالیت 11 مرکز نوآوری در مراکز علمی-کاربردی البرز


در حال حاضر 11 مرکز نوآوری در سطح مراکز دانشگاهی علمی کاربردی استان البرز فعال است.

- ایسنا/البرز رییس دانشگاه علمی-کاربردی البرز گفت: در حال حاضر 11 مرکز نوآوری در سطح مراکز دانشگاهی علمی کاربردی استان البرز فعال است.

پیمان دانش کار آراسته امروز دوشنبه 18 آذر در حاشیه برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان البرز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال در نمایشگاه هفته پژوهش استان 26 غرفه برای نمایش دستاوردهای حوزه پژوهش و فناوری و هچنین دستاوردهای تجاری سازی شده خود در اختیار داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: از میان 600 دستاورد دانشجویان 27 مرکز علمی کاربردی البرز، بالغ بر 362 مورد در نمایشگاه پژوهش و فناوری استان البرز به نمایش گذاشته شده است.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز گفت: هر کدام از دستاوردهای ارائه شده از سوی مراکز دانشگاهی ما به یقین پاسخگوی نیازی از جامعه خواهد بود.

وی با اشاره به تعداد مراکز نواوری البرز گفت: در حال حاضر 11 مرکز نوآوری در سطح مراکز دانشگاهی علمی کاربردی استان البرز فعال است.

دانش کار آراسته در ادامه دانشگاه علمی -کاربردی را دانشگاهی کارآفرین برشمرد و افزود: در واقع این دانشگاه بین دانشگاه های نسل 3 و 4 کار می کند و تلاش دارد نگاه کلان به تحصیلات تکمیلی را از سمت مدرک گرایی به سوی مهارت آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 11 مرکز نوآوری در مراکز علمی-کاربردی البرز

فعالیت 11 مرکز نوآوری در مراکز علمی-کاربردی البرز