مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 12:052019-12-09سياسي

آغاز به کار نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی در شیراز


همزمان با هفته پژوهش و فناوری، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دستگاه های اجرایی و دانشگاهی و واحدهای پژوهشی استان فارس در شیراز برپا شد.

- ایسنا/فارس همزمان با هفته پژوهش و فناوری، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دستگاه های اجرایی و دانشگاهی و واحدهای پژوهشی استان فارس در شیراز برپا شد.

صبح دوشنبه 18 آذر و به مناسبت هفته پژوهش و فناوری، نمایشگاهی با هدف معرفی و ارائه دست آوردهای پژوهشی دستگاه های اجرایی، مراکز دانشگاهی، علمی و کاربردی، نهادهای پژوهشی و موسسه های فعال در این حوزه، در محل مرکز رفاهی دانشگاه شیراز، آغاز به کار کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس در آیین افتتاحیه این نمایشگاه با اشاره به اهمیت و ضرورت پژوهش و نقش آن در توسعه جامعه، پژوهش و فناوری را مبنا و موتور محرک توسعه جوامع دانست و گفت: پژوهش علاوه بر اهمیت در توسعه پایدار در حوزه امنیتی نیز بسیار موثر است.

عبدالرضا قاسمپور با بیان اینکه فرهنگ سازی پژوهش محور امر مهمی به شمار می رود، لزوم باورمندی بیشتر مدیران به اهمیت پژوهش را متذکر شد و با تصریح اینکه هنوز هم پژوهش در ایران نهادینه نشده است، گفت: مدیران در کشور ما چندان به مقوله پژوهش توجه ندارند و لازم است فرهنگ سازی در این خصوص از سنین کم و از مهدکودک و مدرسه آغاز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی در شیراز

آغاز به کار نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی در شیراز