مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 11:552019-12-09سياسي

استفاده از سرسرنگ مشترک در همدان کذب محض است


مدیر مجتمع آموزشی درمانی بعثت همدان در پاسخ به شایعه استفاده از سرسرنگ مشترک گفت: با توجه به اینکه امروز در تست قندخون بیماران از سرنگ استفاده نمی شود و دستگاه استاندارد قندخون جایگزین سرنگ شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمید کیانی فتوت ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در پاسخ به شایعه استفاده از سرسرنگ مشترک در همدان اظهار کرد: تاکنون هیچ شاکی از این شایعه، طرح موضوع و شکایتی نزد مسئولین بیمارستان و یا دانشگاه نداشیم.

وی گفت: بیمارستان بعثت، بیمارستانی بزرگ با ابعاد فعالیت گسترده است و گاه شایعاتی پیرامون برخی اقدامات و فعالیت های مطرح شده در این مجتمع منعکس می شود که در صورت صحت یا حتی عدم صحت، کمیته پیگیری موضوع تشکیل شده و مورد بررسی قرار می گیرد.

مدیر مجتمع آموزشی درمانی بعثت همدان افزود: در خصوص شایعه استفاده از سرسرنگ مشترک تاکنون هیچ شکایتی از سوی مراجعین صورت نگرفته با این حال چنانچه کسی در این خوص ادعایی دارد ما حاضریم براساس مستندات و مدارک موجود از طریق مراجع قضایی پاسخگو باشیم.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه امروز در تست قندخون بیماران از سرنگ استفاده نمی شود و دستگاه استاندارد قندخون جایگزین سرنگ شده است می توان گفت این شایعه کذب بوده و محل اعتبار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از سرسرنگ مشترک در همدان کذب محض است

استفاده از سرسرنگ مشترک در همدان کذب محض است