مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 11:502019-12-09پزشكي

تکذیب استفاده از یک سرسرنگ برای چهار بیمار در همدان


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با تکذیب استفاده از یک سرسرنگ برای چهار بیمار در بیمارستان بعثت همدان گفت: در روزهای گذشته خبری مبنی بر استفاده از یک سرسرنگ برای چهار نفر منتشر شده است که با کمی اطلاعات پزشکی این موضوع از پایه و اساس زیرسوال می رود.

- طاهری امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه این خبر این موضوع را به اتفاق لردگان ارتباط داده است، اظهار کرد: این دو موضوع را بهم ارتباط می‎دهند که فعالیت های شاخص و مورد توجه بیمارستان بعثت که بزرگترین بیمارستان استان است را زیرسوال می برد که به طور جد این موضوع را بررسی کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه ارتباط این دو موضوع بار روانی به دنبال خواهد داشت، تصریح کرد: با کمی اطلاعات پزشکی می توان فهمید که با یک سرسرنگ نمی توان چهار سمپل را آزمایش ساده و روتین قندخون را انجام داد.

مدیر بیمارستان بعثت همدان نیز با بیان اینکه برای آزمایش قندخون از سرنگ استفاده نمی شود بلکه دستگاه گلیکومتر مورد استفاده قرار می گیرد، گفت: آزمایش قندخون به روش های متعددی گرفته می شود که یک قلم برای نیشتر زدن(لمست) و ایجاد منفذ بر روی انگشت استفاده می شود.

حمید کیانی فتوت تصریح کرد: سرنگی در این روش در بیمارستان استفاده نمی شود به طوریکه در بیمارستان بعثت با دستگاه گلیکومتر استفاده شده و خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب استفاده از یک سرسرنگ برای چهار بیمار در همدان

تکذیب استفاده از یک سرسرنگ برای چهار بیمار در همدان