مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 11:302019-12-09فرهنگي

4 راهکار فوری تعمیرات تلویزیون در خانه + نکات مراقبت از تلویزیون!


یک روز کاملا عادی که از سرکار به خانه برگشته بودم و طبق معمول در فکر پختن شام شب بودم، قبل از هر کاری کنترل تلویزیون را برداشتم تا تکرار فیلم مورد علاقه ام را هم در حین کارهایم ببینم، - 4 راهکار فوری تعمیرات تلویزیون در خانه + نکات مراقبت از تلویزیون! یک روز کاملا عادی که از سرکار به خانه برگشته بودم و طبق معمول در فکر پختن شام شب بودم، قبل از هر کاری کنترل تلویزیون را برداشتم تا تکرار فیلم مورد علاقه ام را هم در حین کارهایم ببینم، هر چقدر بیشتر دکمه کنترل را فشار می دادم تا تلویزیون روشن شود فایده نداشت، تلویزیون روشن نمی شد و در کمال ناباوری به کنترل و تلویزیون نگاه می کردم و انگار التماس می کردم که “نه! تو نباید این کارو با من کنی!” خواهش می کنم روشن شو! ولی خانه غرق در سکوت شده بود و انگار متاسفانه کار از کار گذشته بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام گلدیران، تعمیر تلویزیون را می شود با رعایت نکاتی خیلی ساده و با دانستن اطلاعات مفید و کاربردی، از خرابی تلویزیون جلوگیری کرد.

با داشتن اطلاعات درست، حتی می شود از متحمل شدن هزینه های نجومی برای تعویضش نیز جلوگیری کرد.

منطقی بنظر می رسد، نه؟ در ادامه شرکت گلدیران، 4روش و نکات لازم در زمان خرابی تلویزیون را بیان کرده است تا بدرستی بتوانید مشکل را رفع کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 راهکار فوری تعمیرات تلویزیون در خانه + نکات مراقبت از تلویزیون!

4 راهکار فوری تعمیرات تلویزیون در خانه + نکات مراقبت از تلویزیون!