مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 11:302019-12-09بين الملل

شمارش معکوس برای برگزاری انتخابات سوم در رژیم صهیونیستی


یک رسانه صهیونیست از توافق حزب لیکود و آبی سفید برای برگزاری انتخابات مجدد در اویل مارس 2020 در صورتی که ائتلافی طی دو روز آتی حاصل نشود، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، یک رسانه صهیونیست از توافق حزب لیکود و آبی سفید برای برگزاری انتخابات مجدد در اوایل مارس 2020 در صورتی که ائتلافی طی دو روز آتی حاصل نشود، خبر داد.

روزنامه تایمز آو اسراییل اعلام کرد: احتمال می رود که کنست همان چهارشنبه شب منحل شود که این نشان دهنده شکست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و بنی گانتز رییس حزب آبی سفید در تشکیل ائتلاف حاکم به دنبال نتایج انتخابات سپتامبر گذشته است.

این رسانه صهیونیست تاکید کرد: اگر تا چهارشنبه توافقی حاصل نشود، سومین انتخابات ظرف کمتر از یکسال برگزار خواهد شد.

این در حالی است که اسپوتنیک گزارش داده بود: هر چند تلاش های زیادی برای جلوگیری از برگزاری انتخابات مجدد در اسراییل در جریان است اما اگر تا دو روز دیگر کابینه جدید تشکیل نشود، کنست تعطیل شده و به طور رسمی اسراییل آماده برگزاری سومین انتخابات ظرف کمتر از یک سال می شود.

از یک سو سیستم قضایی صهیونیست ها نتانیاهو را در پرونده های فساد مالی مجرم شناخته و از سوی دیگر وی اعلام کرده که از سمت نخست وزیری استعفا نمی دهد و در این میان حزب لیکود خود را برای برگزاری انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمارش معکوس برای برگزاری انتخابات سوم در رژیم صهیونیستی

شمارش معکوس برای برگزاری انتخابات سوم در رژیم صهیونیستی