مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 11:102019-12-09اقتصادي

تدابیر لازم برای مواجه با بحران ها در آذربایجان غربی اتخاذ شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: با مدیریت بهینه، اتخاذ تصمیمات درست و به موقع می توان خسارات ناشی از حوادث و بلایای طبیعی را به حداقل رساند.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: با مدیریت بهینه، اتخاذ تصمیمات درست و به موقع می توان خسارات ناشی از حوادث و بلایای طبیعی را به حداقل رساند.

آیدین رحمانی امروز 18 آذر در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که امروز در استانداری برگزار شد، از تصویب طرح سهمیه بندی زلزله در کارگروه زیربنایی استان و اجرای آن در 4 شهرستان خبر داد و گفت: با اجرای طرح ریزسهمیه بندی زلزله و مطالعات زمین شناسی در 4 شهرستان ارومیه، مهاباد، خوی و سلماس و طرح تفصیلی شهرها امیدواریم شاهد مدیریت بهینه در شهرها و سکونتگاه های استان باشیم و با مدیریت بهینه و لحاظ این ریز سهمیه بندی ها کمترین اتفاقات و حوادث در شهرها رخ دهد.

وی افزود: ایران جزو 10 کشور پرحادثه دنیا در بلایای طبیعی است بطوریکه از 43 بلایای طبیعی که در دنیا اتفاق می افتد 34 نوع در ایران و از این 34 نوع 25 نوع بلایای طبیعی در آذربایجان غربی رخ می دهد و این امر نیاز به آمادگی ها و تدابیر لازم برای مواجهه با این بحران ها را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدابیر لازم برای مواجه با بحران ها در آذربایجان غربی اتخاذ شود

تدابیر لازم برای مواجه با بحران ها در آذربایجان غربی اتخاذ شود