مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 11:052019-12-09اقتصادي

یارانه های ورزشی را هدفمند کنیم


مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه باید یارانه های ورزشی را هدفمند کنیم، گفت: بهتر است که یارانه های ورزشی به مناطق محروم اختصاص یابد تا همه مردم منطقه بتوانند ورزش کنند.

- محمد سلطان حسینی، در جلسه بررسی پروژه های عمرانی ورزشی چادگان که امروز (دوشنبه) با حضور برگزار شد، اظهار کرد: نگاه ما در حوزه ورزش بیشتر به نقاط محروم است و در این خصوص از هیچ تلاشی غافل نخواهیم شد.

باید یارانه های ورزشی را هدفمند کنیم و بهتر است که این یارانه ها به مناطق محروم اختصاص یابد تا همه مردم منطقه بتوانند ورزش کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پروژه های متفاوت عمرانی در سطح چادگان در حال اجرا است، افزود: با پیگیری در جهت تخصیص اعتبارات، توازن پروژه های این شهرستان با سرعت بیشتری انجام خواهد شد تا سطح سرانه ورزشی بیشتر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، مراحل ساخت تنها سالن ورزشی روستای مشهد کاوه و همچنین سالن اورگان را از اولویت های این اداره کل دانست و افزود: هم اکنون تکمیل سالن روستای مشهد کاوه در حوزه اداری و گرمایشی در انتظار انتخاب پیمانکار است که به محض انجام عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

سلطان حسینی خاطرنشان کرد: این مراحل پشت سر هم انجام می شود و پس از پایان پروژه سالن روستای اورگان از بخش چنارود ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یارانه های ورزشی را هدفمند کنیم

یارانه های ورزشی را هدفمند کنیم