مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 11:002019-12-09اقتصادي

وقتی مینی بوس تاکسی می شود...


سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان در پی اعتراض راننداگان تاکسی ون به میزان سهمیه بنزین خود گفت: اعتراض رانندگان کاملاً به جا بوده و باید هرچه سریع تر به درخواست آنها رسیدگی شود.

- ایسنا/همدان سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان در پی اعتراض راننداگان تاکسی ون به میزان سهمیه بنزین خود گفت: اعتراض رانندگان کاملاً به جا بوده و باید هرچه سریع تر به درخواست آنها رسیدگی شود.

محمد پوروخشویی در گفت وگو با ایسنا، خاطرنشان کرد: رانندگان ون شهر همدان در پی خواسته ای مبنی بر افزایش سهمیه بنزین امروز دست به اعتراض زدند که این اعتراض کاملاً صحیح است.

وی در ادامه تصریح کرد: سهمیه کنونی رانندگان ون ماهانه 400 لیتر است که این میزان برای تاکسی های چهار نفره تعبیه شده این در حالیست که بنا بر اعلام وزارت نفت این میزان در سراسر کشور باید ماهانه 600 لیتر برای خوردروهای ون باشد.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان افزود: میزان سهمیه دو ماه گذشته برای خودروهای ون ماهانه 400 لیتر بوده و این خودروها به علت گازسوز نشدن مجبور هستند به میزان قابل توجهی از بنزین آزاد استفاده کنند.

وی تأکید کرد: در حال حاضر باید کارت های سوخت قدیمی خودروهای ون باطل و کارت های جدید با سهمیه های جدید به رانندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی مینی بوس تاکسی می شود...

وقتی مینی بوس تاکسی می شود...