مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 10:402019-12-09سياسي

تدوین برنامه های حوزه زنان بر اساس شاخص های جنسیتی


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان با اشاره به ابلاغ شاخص های جنسیتی به مجمع های مشورتی زنان در شهرستان های استان گفت: مجمع ها باید بر اساس این شاخص ها، - مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان خبر داد: تدوین برنامه های حوزه زنان بر اساس شاخص های جنسیتی ایسنا/خوزستان مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان با اشاره به ابلاغ شاخص های جنسیتی به مجمع های مشورتی زنان در شهرستان های استان گفت: مجمع ها باید بر اساس این شاخص ها، برنامه های خود در حوزه زنان را آماده کنند.

سیده فرانک موسوی در جلسه مجمع پارلمان زنان خوزستان که امروز (18 آذرماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: مجمع پارلمان زنان خوزستان نتیجه تشکیل مجمع مشورتی زنان در 27 شهرستان خوزستان است.

به این منظور، به 25 قشر از بانوان در سطح استان سهمیه اختصاص داده شد و از طریق برگزاری انتخابات، اعضای مجمع شهرستان ها انتخاب شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در حال حاضر در مجمع مشورتی هر شهرستان، 35 تا 100 نفر عضو هستند.

موسوی عنوان کرد: برای تقویت سرمایه اجتماعی بانوان، به کلیه ادارات و سازمان ها ابلاغ شد تا مجمع های مشورتی زنان در اداره های کل خوزستان نیز ایجاد شود که اکنون در هر اداره کل یک اتاق فکر بانوان برای مشورت با مدیرکل تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین برنامه های حوزه زنان بر اساس شاخص های جنسیتی

تدوین برنامه های حوزه زنان بر اساس شاخص های جنسیتی