مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 10:402019-12-09اقتصادي

قول پتروشیمی برای ساخت بیمارستان دولتی در شازند عملی شود


در قالب مسئولیت اجتماعی قولی که مجموعه پتروشیمی برای ساخت بیمارستان دولتی در این شهرستان داده عملی شود تا مردم شهرستان از آن بهره مند شوند، - هرچند که پتروشیمی در حوزه حمایت از بیماران سرطانی کمک خوبی انجام می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک مصطفی عرب ظهر امروز در کارگروه امور اجتماعی، فرهنگی و بانوان شهرستان شازند اظهار کرد: بر اساس سرشماری سال 1395 جمعیت شهرستان شازند حدود 177 هزار نفر است که بر اساس برآورد انجام شده در چند وقت اخیر شاهد افزایش جمعیت شهری و روستایی این شهرستان بوده ایم.

وی افزود: این شهرستان دارای 4 بخش 6 شهر و بیش از 209 روستای بالای 10 نفر و 30 تا 40 روستای خالی، یک نفره و زیر 10 نفر است.

فرماندار شازند تصریح کرد: هم اکنون یک هزار واحد مسکونی که آسیب دیده از بارندگی ها در حال بازسازی و مقاوم سازی هستند و نزدیک به 2 هزار واحد مسکونی نیز در 4 بخش شهرستان در حال ساخت و ساز بوده و شاهد بازگشت جمعیت روستایی به روستاها هستیم.

عرب خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت شهرستان نیز بحث بازنگری طرح هادی روستایی را برای رعایت نظم و استفاده بهتر فعالان اقتصادی در روستاها از ظرفیت موجود را در دست اجرا دارد.

وی بیان کرد: عمده موضوع موجود در شهرستان مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی است، در قانون برنامه چهارم و پنجم توسعه تأکید شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول پتروشیمی برای ساخت بیمارستان دولتی در شازند عملی شود

قول پتروشیمی برای ساخت بیمارستان دولتی در شازند عملی شود