مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 10:382019-12-09سياسي

مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا در شهرستان گناوه راه اندازی شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر خواستار احداث مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا در شهرستان گناوه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی ظهر دوشنبه در دیدار با فرماندار گناوه ضمن اعلام آمادگی اداره کل تبلیغات اسلامی در زمینه احداث مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در سراسر استان اظهار داشت: در صورت اختصاص و تامین اعتبار، دبیرستان صدرای گناوه راه اندازی خواهد شد.

وی، گسترش و توسعه فعالیت های قرآنی را به عنوان محور اساسی و مهم برنامه های تبلیغات اسلامی استان مطرح کرد و در همین راستا خواستار اختصاص اعتبار ساخت مجتمع فرهنگی قرآنی شهرستان شد.

فرماندار گناوه با اشاره به ظرفیت مناسب این شهرستان در زمینه فعالیت های فرهنگی مذهبی بر نقش مهم مدارس صدرا و همچنین موسسات فرهنگی قرآنی در ارتقاء شاخص های فرهنگ دینی جامعه در زمینه برنامه ریزی برای اختصاص اعتبار ساخت و راه اندازی این مراکز فرهنگی در سطح شهرستان اعلام آمادگی کرد.

مهرجو در ادامه سخنان خود اظهار امیدواری کرد که زمینه اختصاص اعتبار مناسب برای پروژه های فرهنگی فراهم شود و در زمان مناسب به بهره برداری برسند.

در این نشست، حجت الاسلام آیت اندرزیان رییس اداره تبلیغات اسلامی گناوه و سروش گرمسیری نژاد معاون عمرانی فرمانداری گناوه به ارائه دیدگاه های خود در خصوص ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا در شهرستان گناوه راه اندازی شود

مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا در شهرستان گناوه راه اندازی شود