مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 10:162019-12-09سياسي

نظام حتما باید به دانشجو اعتماد کند


واقعیت ها را بیان و انتقاد کنیم، اما برچسب نزنیم و نقد دانشجو باید بی محابا و در عین حال با محتوا باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری؛ آقای روحانی امروز دوشنبه در جمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان به مناسبت روز دانشجو با تاکید بر اینکه دولت بدون اشکال و ایراد نیست و از انتقاد سازنده استقبال می کند، گفت: قدرت باید نقد شود، چون اگر نقد نشود احتمال انحراف دارد و کشور دانشجویی می خواهد که با صراحت و شهامت حرف بزند و مسوولان را نقد کند.

رییس جمهور با بیان اینکه آذر، به عنوان ماه دانشجو، وحدت حوزه و دانشگاه، مجلس، قانون اساسی و حقوق شهروندی و ماه پرافتخاری است، تأکید کرد:، اما در میان همه این روز ها روز دانشجو و ایامی که تعلق به بیان جایگاه دانشجو، دانشگاه و اظهارنظر دارد، ویژه است.

وی با اشاره به اینکه در 7 سال گذشته موفق بودم در روز دانشجو در یکی از دانشگاه های کشور سخنان دانشجویان را بشنوم، تصریح کرد: از طرح بیان روشن، شفاف و نقادانه دانشجو نسبت به دولت خوشحال می شوم و این آزادی بیان جزء افتخارات انقلاب اسلامی است.

اقای روحانی یادآور شد: در دوران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، دانشجویان شجاع و غیوری داشتیم، اما این زمینه که بتوانند روبروی مقامات و حتی رییس دانشگاه نظرات خود را آزاد ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام حتما باید به دانشجو اعتماد کند

نظام حتما باید به دانشجو اعتماد کند