مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 10:062019-12-09بين الملل

انتقال کودکان داعشی در سوریه به پایگاه های آموزشی قسد


برخی منابع در حسکه مدعی شدند، هم زمان با ادامه قتل ها در داخل اردوگاه الهول که آخرین آن ها یک زن ترکستانی بود، نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) با همکاری نیروهای آمریکایی گروه جدیدی از کودکان داعشی را از این اردوگاه به اردوگاه روستای تل اسود منتقل کردند.

- برخی منابع در حسکه مدعی شدند، هم زمان با ادامه قتل ها در داخل اردوگاه الهول که آخرین آن ها یک زن ترکستانی بود، نیروهای سوریه دموکراتیک (قسد) با همکاری نیروهای آمریکایی گروه جدیدی از کودکان داعشی را از این اردوگاه به اردوگاه روستای تل اسود منتقل کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برخی منابع امدادگر و کادر درمانی در استان حسکه در گفت وگو با خبرگزاری اسپوتنیک مدعی شدند: نیروهای قسد با همکاری نیروهای آمریکایی بیش از 100 کودک 12 تا 14 ساله متعلق به داعشی های کشته شده در سوریه را به همراه تعدادی از کودکان دیگر گروه های تروریستی و مادران خارجی آن ها از اردوگاه الهول به اردوگاه روستای تل اسود در حومه استان حسکه منتقل کردند.

تعداد ساکنان اردوگاه تل اسود، واقع در ورودی شهر المالکیه در حومه شمال شرقی حسکه به حدود 1800 زن و کودک می رسد.

برخی منابع امدادی نسبت به اینکه نیروهای قسد این کودکان را به پایگاه های خود در حومه شمال شرقی شهر المالکیه منتقل کرده و پس از آموزش های نظامی از آن ها در عملیات های خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال کودکان داعشی در سوریه به پایگاه های آموزشی قسد

انتقال کودکان داعشی در سوریه به پایگاه های آموزشی قسد