مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 09:572019-12-09فرهنگي

اولین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه و عکس کویر و زندگی برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری اولین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه(مستند داستانی) و عکس کویر و زندگی خبر داد.

- اولین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه و عکس "کویر و زندگی" برگزار می شود ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری اولین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه(مستند داستانی) و عکس "کویر و زندگی" خبر داد.

ناصر نبی زاده، امروز دوشنبه 18 آذر با بیان اینکه جشنواره کویر و زندگی به صورت منطقه ای در گستره جغرافیایی استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان، یزد، سیستان و بلوچستان، کرمان، اصفهان، قم و تهران برگزار می شود، ادامه داد: هدف از این جشنواره شناساندن ابعاد مختلف زندگی در مناطق کویری شامل مواهب خدادادی، فرهنگ و آداب و رسوم و بیان زیبایی های زندگی انسان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، وی با اشاره به اینکه شرکت در این جشنواره برای تمام علاقه مندانی که محل سکونت آنان در استان های ذکر شده است آزاد است، اظهار کرد: چشم اندازهای زیبای طبیعت کویر، انسان، زندگی وکویر، آداب و رسوم، جشن و مراسم آیینی در نواحی کویری، محیط زیست و حیاط وحش، تعامل انسان و طبیعت کویر در طی قرن ها و هر اثری که بیان گر فرهنگ، روح زندگی و زیبای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه و عکس کویر و زندگی برگزار می شود

اولین جشنواره منطقه ای فیلم کوتاه و عکس کویر و زندگی برگزار می شود