مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 09:502019-12-09بين الملل

تشکر وزیر حج و عمره عربستان از حجاج ایرانی


محمد صالح بن طاهر بنتن، ضمن امضای توافقنامه حج سال 1441، از حجاج ایرانی به علت همکاری در مناسک حج سال گذشته تشکر کرد - به نقل از پایگاه خبرگزاری عربستان، وزیر حج و عمره عربستان ضمن امضای توافقنامه حج سال 1441، از حجاج ایرانی به علت همکاری در مناسک حج سال گذشته تشکر کرد.

محمد صالح بن طاهر بنتن وزیر حج و عمره عربستان دیروز با علیرضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت ایران در دفترش در مکه مکرمه دیدار کرد.

این دیدار در چارچوب آمادگی های زودهنگام برای مناسک حج سال 1441 انجام و موضوعات مربوط به امور حجاج ایران بررسی شد.

پس از آن نشست رسمی برای بررسی سازو کار ها و آمادگی ها برای خدمات رسانی به حجاج ایران در مناسک حج 1441 برگزار شد و دو طرف توافقنامه مربوط به سازوکار امور حج سال 1441 را امضا کردند.

وی از حجاج ایرانی به علت همکاری در مناسک حج سال گذشته و پایبندیشان به مناسک حج و عبادت در کمال آرامش تشکر و تاکید کرد وزارت حج و عمره سازو کار های مرتبط با امور حجاج ایران برای مناسک حج سال 1441 را به پایان رساند و عربستان از حجاج بیت الله الحرام از همه طائفه ها، مذاهب و کشور ها در سرزمین حرمین شریفین استقبال می کند.

رییس سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران نیز از وزیر و معاون وزیر حج و عمره عربستان تشکر و ابراز امیدواری کرد مناسک حج امسال همچون سال ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکر وزیر حج و عمره عربستان از حجاج ایرانی

تشکر وزیر حج و عمره عربستان از حجاج ایرانی