مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 09:102019-12-09سياسي

مردم اجازه نمی دهند انقلاب اسلامی به دست نااهلان بیفتد


عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: برای انقلاب اسلامی خون ریخته شده و مردم اجازه نمی دهند انقلاب اسلامی به دست نااهلان بیفتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام احمد سالک در نشست معرفی کتب ده گانه مکتب انقلاب اسلامی که در مدرسه علمیه معصومیه(س) برگزار شد، با بیان اینکه اگر جامعه ای فهم و درکش به طراز فهم امام(ع) نرسد سبب خانه نشینی امیرالمؤمنین(ع) می شود، افزود: اگر مقداری فهم جامعه به فهم امام(ع) نزدیک شود انقلاب اسلامی شکل می گیرد.

وی افزود: نخستین و مهم ترین موضوعی که پیش روداریم تحول معنوی است، وقتی می گوییم مکتب انقلاب اسلامی یعنی مکتبی که بر اساس دین و قرآن کریم است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری برای همه دولت ها افق و برنامه کلان و سند چشم انداز را مشخص کرده اند، افزود: برنامه های پنج ساله و چارچوب ها توسط رهبری انجام شده و تذکرات خاص را به همه دولت ها داده اند.

وی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم بیان کرد: انسان اگر هوای نفس خود را مراقبت نکند آیات الهی و روایت و احادیث را متوجه نمی شود، انسانی که گرفتار هوای نفس شد کلام نائب امام زمان(عج) را درک نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم اجازه نمی دهند انقلاب اسلامی به دست نااهلان بیفتد

مردم اجازه نمی دهند انقلاب اسلامی به دست نااهلان بیفتد