مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 08:462019-12-09سياسي

بررسی صلاحیت کاندیدا به مدت 10 روز ادامه دارد


معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: برنامه پس از اتمام ثبت نام ها به این صورت ادامه می یابد که بررسی صلاحیت کاندیدا به مدت 10 روز در هیئت اجرایی صورت گیرد و پس از اتمام بررسی صلاحیت ها نوبت به اعلام نظر نهایی از طریق مراجع مربوطه می شود.

- ایسنا/زنجان معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: برنامه پس از اتمام ثبت نام ها به این صورت ادامه می یابد که بررسی صلاحیت کاندیدا به مدت 10 روز در هیئت اجرایی صورت گیرد و پس از اتمام بررسی صلاحیت ها نوبت به اعلام نظر نهایی از طریق مراجع مربوطه می شود.

خدابخش مرادی نافچی در سومین جلسه ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی استان زنجان با اشاره به اینکه تدابیر و اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات سالم در استان انجام شده است، گفت: در مهلت قانونی ثبت نام در چهار حوزه انتخابی استان، 223 نفر شامل 21 زن و 202 مرد ثبت نام کردند.

وی اظهار کرد: در این دوره از انتخابات از حوزه انتخابی زنجان و طارم 134 نفر شامل 14 نفر زن و مابقی مرد، خدابنده 37 نفر داوطلب که شامل دو داوطلب زن و 35 متقاضی مرد، حوزه انتخابی ماه نشان، ایجرود، بوغداکندی و قلتوق 22 نفر داوطلب ثبت نام کرده اند که شامل دو نفر زن و 20 نفر مرد و حوزه انتخابی ابهر، خرم دره و سلطانیه 30 نفر ثبت نام کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی صلاحیت کاندیدا به مدت 10 روز ادامه دارد

بررسی صلاحیت کاندیدا به مدت 10 روز ادامه دارد