مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 08:352019-12-09اقتصادي

کاهش ترددها با افزایش سطح هوشمندسازی در پایتخت


افزایش شرکت های دانش بنیان باعث می شود سفرهای غیرضروری شهری کاهش یابد و شهروندان خدمات راحت تری را دریافت کنند، برای حمایت از این شرکت ها به زودی لایحه ای ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهردار تهران در حاشیه همایش تهران هوشمند در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی در خصوص تاثیر افزایش هوشمندسازی در پایتخت گفت: افزایش استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان باعث می شود سفرهای غیرضروری شهری کاهش یابد و شهروندان خدمات راحت تری را دریافت کنند، برای حمایت از این شرکت ها به زودی لایحه ای از سوی شهرداری به شورای شهر ارائه می شود.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص مقاومت درباره ارائه داده ها گفت: در همه شهرها مقاومت هایی در خصوص بیگ دیتاها وجود دارد اما در حال حاضر وضعیت به گونه ای است که داده ها در اختیار بخش خصوصی بیش از سایر دستگاه هاست.

شهردار تهران همچنین در خصوص استفاده از فیبر نوری نیز توضیح داد: اکثر شرکت ها از فیبر نوری شهرداری استفاده می کنند و منعی برای استفاده از آن وجود ندارد.

وی در پاسخ به پرسش دیگری در خصوص قطع همکاری با شرکت بی دود توضیح داد: ما قطع همکاری با شرکت بی دود نکرده ایم بلکه چرخ اقتصادی این شرکت نوپا نمی چرخید و می خواهیم با این شرکت مذاکره کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ترددها با افزایش سطح هوشمندسازی در پایتخت

کاهش ترددها با افزایش سطح هوشمندسازی در پایتخت