مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 08:202019-12-09سياسي

توسعه جامعه در گرو همراهی مردم


توسعه جامعه نیاز به همدلی و همراهی همه مردم دارد.

- ، مرکز فارس، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در دیدار با دانشجویان گفت: تشکل های دانشجویی، مرکز تولید فکر هستند و باید بتوانند با بررسی مشکلات، جواب های عملی برای رفع آن ها بیابند.

آیت الله لطف الله دژکام افزود: به جامعه پردازی و تمدن سازی در بیانه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: رسیدن به این دو موضوع جز با همراهی مردم و تحقق مردم سالاری ممکن نیست.

وی با پر اهمیت دانستن نقش افکار عمومی جامعه در تصمیم گیری ها گفت: با افراد معدود نمی توان اهداف انقلاب را پیش برد و توسعه جامعه به همراهی همه مردم نیاز دارد.

امام جمعه شیراز گفت: استقامت و مطالبه گری دو شرط دیگر رسیدن به اهداف انقلاب است و پیمودن راه انقلاب به تلاش همگانی و مطالبانه علمی و آگاهانه از مسئولان نیاز دارد.

آیت الله دژکام افزود: ما در مقاطعی از تاریخ از جمله نهضت مشروطیت و نهضت ملی شدن صنعت نفت، حرکت های انقلابی را در مسیر پیشرفت کشور آغاز، اما نیمه تمام رها کردیم و این بار قصد داریم تا رسیدن به همه آرمان های انقلاب اسلامی این حرکت را ادامه دهیم .

وی خطاب به دانشجویان و نسل جوان گفت: آینده انقلاب دست شما است، بنابراین باید با فکر و تلاش بتوانید این حرکت را ادامه دهید و برای برطرف کردن مشکلات پیش روی آن برنامه ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه جامعه در گرو همراهی مردم

توسعه جامعه در گرو همراهی مردم