مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 08:202019-12-09سياسي

لزوم بهره گیری از فناوری های نرم برای تبلیغ دین


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: با توجه به تحولات دنیای مدرن، باید برای تبلیغ دین نیز از فناوری های نوین بهره گرفت.

- ایسنا/زنجان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: با توجه به تحولات دنیای مدرن، باید برای تبلیغ دین نیز از فناوری های نوین بهره گرفت.

حجت الاسلام سعید احمدی با حضور در ایسنا به مناسبت سالروز تاسیس این خبرگزاری، اظهار کرد: کار فرهنگی با جهاد فرهنگی و کار علمی با جهاد علمی متفاوت است و وقتی از واژه جهاد استفاده می کنیم، یعنی کار مضاعفی در آن نهفته و همین طور نقطه مواجهه و هدف را به طور دقیق مشخص کرده است.

وی در مورد فعالیت جهاددانشگاهی و مرکز رشد صنایع فرهنگی خلاق، گفت: در این مجموعه تلفیقی از بعد سخت افزاری، نرم افزاری و نیروی انسانی را مشاهده می کنیم که با دنبال کردن هدف مشخص، جوانان را به سمت خلاقیت هدایت می کند و عموما قشر جوان و تحصیل کرده با روحیه جمعی و هم افزایی در گروه های مختلف در کنار هم قرار می گیرند و متناسب با رشته تخصصی خود گام برمی دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: در تعامل این گروه ها، تولید فکر و خلاقیت اتفاق می افتد و جوانانی که از دانشگاه فارغ التحصیل می شوند، به جای رویکرد انفعالی، به سمت استفاده از ظرفیت های پنهان و استعدادهای بالقوه سوق می یابند که اگر بستر شک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بهره گیری از فناوری های نرم برای تبلیغ دین

لزوم بهره گیری از فناوری های نرم برای تبلیغ دین