مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 08:102019-12-09سياسي

فراخوان کارگزاران حج تا 20 آذر ماه ادامه دارد/ شاخصهای انتخاب اعلام شد


مدیر کل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت با اشاره به فراخوان کارگزاران حج گفت: مهلت فراخوان ها تا روز بیستم آذرماه جاری اعتبار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید رضا محمدی درباره فراخوان های تطبیقی و ارتقایی توضیح داد:افرادی مانند مدیر آشپزخانه، مدیر کاروان تطبیقی و ارتقایی ، مدیر مجموعه تطبیقی و ارتقایی ، معاون کاروان، معاون مجموعه و مامور اجرایی که درخواست ارتقا با عناوین ذکر شده را داشته باشند، باید با پرکردن مشخصات خود در فراخوان مذکور در آزمون مدنظر شرکت کنند که منابع لازم نیز در سایت کارگزاران معرفی شده است.

وی با بیان اینکه در طرح ارتقاء کارگزاران حج، عملکرد افراد مورد توجه خواهد بود، گفت: در طرح ارتقایی افراد دارای سابقه اجرایی در حوزه عتبات و عمره، بعد از آزمون و انجام مصاحبه، امتیاز بندی و به تعداد نیاز مورد استفاده قرار می گیرند.

وی با اشاره به طرح تطبیقی نیز اظهار کرد: در این طرح نیز افزاد با سابقه، اعلام آمادگی می کنند و شرایط آنها نیز مورد بررسی قرار می گیرد و استعلامات لازم انجام می شود.

مدیرکل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت تصریح کرد: در تمامی بخش ها اگر فرد درخواست کننده بعد از شرکت در فراخوان و آزمون ها، امتیاز لازم براساس شاخص ها را کسب نماید، مجاز به فعالیت در جایگاههای ذکر شده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان کارگزاران حج تا 20 آذر ماه ادامه دارد/ شاخصهای انتخاب اعلام شد

فراخوان کارگزاران حج تا 20 آذر ماه ادامه دارد/ شاخصهای انتخاب اعلام شد