مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 08:062019-12-09سياسي

دانشجویان قمی پروانه سلحشوری را به مناظره دعوت کردند


در پی اظهارات پروانه سلحشوری نماینده مردم تهران در مجلس در خصوص نظارت استصوابی شورای نگهبان جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه قم در نامه ای از وی دعوت کرد تا در فضایی نخبگانی نظارت خود را در یک مناظره علمی مطرح کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در نامه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه قم خطاب به پروانه سلحشوری آمده است: نظر به انتشار قطعه فیلمی از شما مبنی بر اینکه یکی از دلایل عدم حضور خود در انتخابات پیش رو را نظارت استصوابی شورای نگهبان اعلام نمودید از حضرتعالی دعوت رسمی بعمل می آید که در فضایی نخبگانی و در مریی فریختگان دانشجو در مناظره ای با موضوع نظارت استصوابی شورای نگهبان که مورد اعتراض حضرتعالی است حضور یابید و در این فضا استدلال ها و شبهات خود را در این باب در معرض نقد و مناظره علمی و نه سیاسی بگذارید.

در ادامه این نامه آمده است: معتقدیم که حداقل یکبار برای همیشه باید فارغ از پروپاگانداای رسانه ای و خوراک های سیاسی احزاب، این موضوع با حضور موافقین و مخالفین و طرح استدلال ها و پاسخ های علمی طرفین بررسی گردد.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: از آنجا که بارها از مخالفین و منتقدین این موضوع که شامل همکاران جنابتان هم می شد برای حضور دعوت رسمی به عمل آمده و کارشناسان شورای نگهبان نیز در این باب اعلام آمادگی کرده اند؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان قمی پروانه سلحشوری را به مناظره دعوت کردند

دانشجویان قمی پروانه سلحشوری را به مناظره دعوت کردند