مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 07:572019-12-09اقتصادي

پایان احداث منازل سیل زدگان در «شعیبیه» خوزستان تا پایان سال جاری


پایان احداث منازل سیل زدگان در شعیبیه خوزستان تا پایان سال جاری رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: با توجه به توافقات به عمل آمده، امیدواریم عملیات احداث منازل سیل زده در شعیبیه تا پایان سال جاری پایان یابد.

اسماعیل نجار رییس سازمان مدیریت بحران کشور، یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار فارس در شوشتر، اظهار کرد: یکی از خواسته های مردم منطقه شعیبیه موضوع اصلاح جاده های این بخش است که 20 میلیارد تومان در سال جاری اعتبار دارد و هم اکنون عملیات آن در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به محدودیت های اعتباری دولت و بحران هایی که امسال به وفور در کشور داشته ایم، در صورت نیاز به افزودن اعتبار، در سال جاری این موضوع ممکن نخواهد بود.

معاون وزیر کشور با اشاره به روند مناسب ساخت و ساز منازل آسیب دیده در این بخش بیان کرد: با توجه به امکانات و پیگیری های انجام شده 1 هزار و 100 منزل در شعیبیه نیازمند ترمیم یا احداث، شناسایی شد و از این تعداد ساخت 400 واحد به زیر سقف رسیده و مابقی دیوارچینی آن ها انجام شده است.

وی ادامه داد: با توجه به توافقات و وعده سازمان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، امیدواریم تا پایان سال این عملیات به پایان رسیده و مردم عزیز شعیبیه مشکل مسکن شان حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان احداث منازل سیل زدگان در «شعیبیه» خوزستان تا پایان سال جاری

پایان احداث منازل سیل زدگان در «شعیبیه» خوزستان تا پایان سال جاری